СТАТУТ Благодійного фонду
«ЗАРЕЄСТРОВАНО»
Києво-Святошинським районним управління юстиції Наказ № ___ від «__»_________ 2011 р. Свідоцтво №________ Начальник управління юстиції ________ В.М. Новосельця |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Установчими зборами Протокол зборів № 1 від «___» липня 2011р. |
СТАТУТ
Благодійного фонду
“Пам’яті ________________________________”
2011 рік
РОЗДІЛ І. ПРАВОВИЙ СТАТУС
1.1. Назва організації: Благодійний Фонд «Пам’яті ____________________________» – надалі “Фонд”.
Скорочена назва організації: Благодійний Фонд «Пам’яті ______».
1.2. Юридична адреса: м. Вишневе, вул. _____________________, 00, кв.000 Києво-Святошинський район Київської області, Україна.
1.3. Фонд заснований і діє на основі Закону України «Про благодійництво та благодійні організації» і у своїй діяльності керується цим Законом, іншими законодавчими актами України, міжнародними договорами України та даним Статутом.
1.4. Фонд має статус місцевої організації.
1.5. Діяльність Фонду здійснюється на засадах спільності інтересів і рівності прав його членів, добровільності, самоврядування, законності і гласності.
1.6. Для виконання своїх статутних завдань Фонд здійснює громадську, благодійну, фінансову діяльність у передбаченому законодавством України порядку.
1.7. Територія діяльності фонду визначена даним статутом – місто Вишневе.
РОЗДІЛ II. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ БЛАГОДІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Мета створення благодійного фонду – здійснення благодійної діяльності в інтересах розвитку міста та місцевого самоврядування, підвищення добробуту людей, відновлення місцевої промислової політики, утвердженню інноваційно-технологічної моделі національної економіки, розвиткові ефективного сільськогосподарського виробництва, реалізації загальнонаціональної програми, спрямованої на розширення та забезпечення прав та соціальних гарантій, що надаються сім’ям, захисту материнства і дитинства, реформуванню охорони здоров’я, освіти, культури, комунально-побутової, соціальної та інших сфер для забезпечення реальних позитивних змін у суспільстві і покращення життя людей.
2.1. Сприяння розвитку науково-пошукової діяльності та багатосторонніх освітніх послуг.
2.2. Надання допомоги талановитій творчій молоді, призначенні стипендій, матеріальної допомоги.
2.3. Надання допомоги у розвитку видавничої справи, засобів інформаційної інфраструктури.
2.4. Надання допомоги у створенні методично-наукової забезпеченості сучасними посібниками та підручниками.
2.5. Надання допомоги у реалізації науково-освітніх програм, надання допомоги вчителям, учням.
2.6. Сприяння розвитку масової фізичної культури, спорту і туризму, пропагування здорового способу життя, участь у наданні медичної допомоги учням.
2.7. Надання допомоги учням з багатодітних та малозабезпечених сімей.
РОЗДІЛ III. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ФОНДУ
3.1. Членами Фонду можуть бути громадяни України, іноземні громадяни, особи без громадянства, які досягай 18 років, а також юридичні особи незалежно від форм власності.
3.2. Загальні збори затверджують статут Фонду, формують орган управління організацією, заслуховують звіти наглядової ради щодо контролю за цільовим використанням коштів і майна фонду, вирішують інші питання, віднесені Законом та статутом до їх компетенції.
3.3. Депутати, посадові і службові особи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також члени їх сімей можуть бути членами фонду як меценати, спонсори, благодійники.
3.4. Фонд набуває права юридичної особи з моменту його державної реєстрації відповідним місцевим органом виконавчої влади, управлінням юстиції.
3.5. До державної реєстрації засновниками подаються такі документи: заява засновників, статут, протокол установчих зборів, відомості про засновників та членів правління, документ, що засвідчує сплату коштів за реєстрацію.
3.6. Фонд після отримання свідоцтва про державну реєстрацію у місячний термін стає на облік у місцевих податкових органах.
3.7. Про зміни у статутних документах керівництво повідомляють у 10-денний термін до реєструючого органу.
3.8. Порядок членства фіксується заявою на адресу фонду, заява зберігається в голови правління, вихід з фонду фіксується усною заявою благодійника, спонсора, мецената.
3.9. Одноразові пожертвування, внески обов’язково проходять через банківський рахунок, копія квитанції зберігається в голови правління фонду.
РОЗДІЛ IV. ПРАВА, ОБОВ’ЯЗКИ ЧЛЕНІВ, НАГЛЯДОВОЇ РАДИ ТА ПРАВЛІННЯ БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ
4.1.Права учасників фонду.
Члени мають право:
- на власний розсуд вибирати форму своєї участі у діяльності Фонду;
- брати участь в управлінні справами Фонду в порядку визначеному даним статутом;
- одержувати інформацію про діяльність Фонду;
- отримувати у голови правління Фондом різні звіти, квартальні довідки про надходження та витрати, інформацію про членів правління Фонду, його засновників;
- вийти в установленому порядку з Фонду.
4.2.Обов’язки учасників Фонду.
Члени Фонду зобов’язані:
- забезпечити виконання статутних завдань;
- виконувати рішення загальних зборів та інших органів управління Фонду;
- виконувати свої благодійні зобов’язання перед Фондом, в тому числі пов’язані з майновою участю, а також вносити кошти в розмірі, порядку та засобами, передбаченими даним статутом.
Засновники та працівники Фонду не мають права отримувати матеріальних переваг і додаткових коштів, крім тих, що передбачені Законом “Про благодійництво та благодійні організації.
4.3.Органи правління Фондом.
Вищим органом управління Фонду є колегіальний орган – загальні збори, який здійснює свої повноваження за даним Статутом. До компетенції вищого органу управління належить:
- затвердження статуту;
- внесення змін до статуту;
- обрання виконавчого органу Фонду – правління на чолі з головою; в кількості 5 чоловік; 1 раз на 2 роки;
- затвердження благодійних програм;
- визначення основних напрямків благодійної діяльності;
- прийняття рішень про реорганізацію та ліквідацію Фонду і затвердження ліквідаційного балансу;
- затвердження річних звітів;
- визначення умов оплати праці посадовим особам Фонду;
- Винесення рішень про притягнення до майнової відповідальності посадових осіб.
Рішення загальних зборів визнається правомочним, якщо за нього проголосували 2/3 присутніх. Загальні збори скликаються не рідше 1 разу на рік. При необхідності за рішенням правління Фонду, або на вимогу 1/3 членів можуть скликатися позачергові збори.
4.4.Обов’язки членів правління Фонду.
Члени правління Фонду зобов’язані забезпечити виконання статутних вимог, вільний доступ до своїх звітів, документів різноманітної діяльності.
Члени правління, як і інші посадові працівники Фонду, не мають права отримувати матеріальні переваги і додаткові кошти у зв’язку із своїм становищем в цій організації, крім тих, що передбачені законом.
4.5.Права членів правління Фонду.
З метою здійснення благодійної діяльності Фонду правління має право:
- самостійно вирішувати питання про подання конкретної за змістом, іменної за призначенням допомоги її набувачам;
- організовувати виконання рішень, розпоряджень загальних зборів згідно розділу другого “Основні напрямки благодійної діяльності”;
- обмінюватися інформацією та спеціалістами відповідних організацій зарубіжних країн;
- організовувати збір благодійних пожертвувань та внесків від фізичних та юридичних осіб, іноземних держав та міжнародних організацій;
- визначити форми, об’єкти, суб’єкти і обсяги благодійної допомоги;
- відкривати рахунки (у національній та іноземній валюті) в установах банків;
- засновувати засоби масової інформації, займатися видавничою діяльністю;
- бути членом інших благодійних організацій;
- мати власну символіку, популяризувати її;
- мати інші права згідно з законодавством України;
- до 20% кошторису Фонду в поточному році використовувати на утримання Фонду.
4.6. Голова правління Фонду.
- голова правління Фонду вибирається з його членів більшістю голосів;
- голова правління є відповідальною посадовою особою, користується правом підпису фінансових та господарських документів в межах своєї компетенції, визначеної даним статутом,
- несе повну майнову відповідальність за збереження майна Фонду;
- голова правління керує діяльністю правління, видає накази та розпорядження всім учасникам та відповідальним особам Фонду;
- голова правління організовує виконання рішень, завдань, доручень загальних зборів, правління Фонду, наглядової ради;
- голова правління відповідає за матеріально-технічне забезпечення діяльності, без доручення виступає від імені Фонду, виконує інші необхідні обов’язки, крім тих, які віднесені до компетенції інших органів управління Фонду.
4.7. Наглядова рада.
Розпорядчі та контролюючі функції у Фонді здійснює наглядова рада, персональний склад якої затверджується загальними зборами. Наглядова рада здійснює протягом року перевірку фінансово-господарської діяльності підзвітних органів Фонду, дотриманням правлінням та головою Фонду статутних положень і доповідає про свої висновки загальним зборам.
РОЗДІЛ V. МАТЕРІАЛЬНА І ФІНАНСОВА БАЗА ФОНДУ.
5.1.Майно Фонду.
У власності Фонду можуть перебувати рухоме і нерухоме майно, матеріальні та нематеріальні активи, кошти, а також інше майно, придбане на законних підставах. Фонд має право здійснювати відносно майна та коштів, які знаходяться у його власності, будь-які угоди, що не суперечать її статутним цілям та законодавству України.
5.2.Джерела формування майна та коштів:
- майно та кошти Фонду складають внески підприємців та інших благодійників;
- благодійні внески і пожертвування, що мають цільовий характер (благодійні гранти), надані фізичним та юридичним особам в грошовій та натуральній формі;
- надходження від проведення благодійних кампаній по збору благодійних пожертвувань благодійних масових заходів, благодійних лотерей та благодійних аукціонів по реалізації майна та пожертвувань, які надійшли від благодійників:
- доходи від депозитних вкладів та від цінних паперів, надходження від підприємств, організацій, що перебувають у власності благодійної організації;
- інші джерела, не заборонені законодавством України;
- джерелом формування майна та коштів Фонду не можуть бути кредити.
РОЗДІЛ VI. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ ФОНДУ.
Зміни до статуту затверджують загальні збори.
Про зміни у статутних документах повідомляють у 10-денний термін до реєструючого органу.
РОЗДІЛ VII. РЕОРГАНІЗАЦІЯ ФОНДУ.
7.1.Реорганізація фонду здійснюється за рішенням її вищого органу управління відповідно до вимог цього статуту.
7.2.Про реорганізації Фонду його права і обов’язки переходять до правонаступників.
7.3.Фонд не може бути реорганізований в юридичну особу, метою діяльності якої є одержання прибутку.
РОЗДІЛ VIII. ЛІКВІДАЦІЯ ФОНДУ.
Ліквідація Фонду здійснюється в установленому законодавством порядку.
Залишити коментар
Ви повинні увійти чи зареєструватися, щоб додати коментар .