Реєстрація

Login

Пароль втрачено

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Login

Реєстрація

Якщо Ви бажаєте співпрацювати з нами – реєструйтесь, заповнюйте свій профіль та надавайте консультації. За кожну відповідь Вам нараховуватимуться бали.

Порядок зберігання доказів у адміністративних справах.

Порядок зберігання доказів у адміністративних справах затверджено 16 січня 2012 року Кабінетом Міністрів України. Своєю Постановою №17 Кабмін затвердив Порядок зберігання вилучених під час здійснення провадження у справах про адміністративні правопорушення речей і документів. Він визначає загальні правила зберігання, у тому числі обліку речей і документів, що є знаряддям чи об’єктом правопорушення, і які виявлені при затриманні, особистому огляді чи огляді речей і вилучені посадовими особами органів КРУ, ДПС Держспоживстандарту, МВС та іншими уповноваженими на це органами.

Для обліку вилучених під час здійснення провадження речей і документів у кожному уповноваженому органі або його підрозділі ведеться книга обліку. Запис про вилучені речі і документи робиться у книзі обліку на підставі протоколу, в якому зафіксовано факт їх вилучення, посадовою особою, яка є відповідальною за їх зберігання. Відповідальною за зберігання речей і документів, приєднаних до справи, є посадова особа, в провадженні якої перебуває справа про адміністративне правопорушення, а відповідальною за зберігання речей і документів в обладнаному приміщенні є посадова особа уповноваженого органу або його підрозділу, яка призначається наказом керівника цього органу або його підрозділу.

За результатами розгляду справи про адміністративне правопорушення речі і документи в установленому порядку конфіскуються, повертаються володільцеві або знищуються, а у разі вилучення речей за плату – реалізуються.


10 коментарів ( 10 коментарів )

  1. IGOZA

    Корисна інфа.
    Незабуваємо перевіряти відповідність опису конфіскованої речі у журналі а також у квитанції що видається.

  2. Sputnik

    Вдячний за таку інформацію. Обов’язково братиму до уваги вищезазначені моменти.

  3. Вікторія

    Потрібно бути уважним у цій справі.В нашій державі, існує тенденція зникнення речових доказів.

  4. Вікторія

    Потрібно бути уважним у справах,в яких я наявність речових доказів, тому що в нашій державі існує тенденція зникнення доказів.

    • IGOZA

      Саме тому і видаються подібні підзаконні акти, головне тількі щоб вони працювали, а не мали виключно паперову форму. Наприклад Порядок передбачає наявність спеціальних сховищ для подібних доказів, цікаво як з ними обстоять справи…

  5. Вікторія

    Головне, щоб ті спеціальні сховища були надійно захищені.
    А у разі зникнення речових доказів належно покарати осіб,відповідальних за це.

  6. master

    Пункт 3 Порядку запевняє: Речі і документи, що не можуть бути приєднані до справи, зберігаються в приміщеннях уповноваженого органу або його підрозділу, обладнаних сейфами (металевими шафами), стелажами, оббитими металом дверима, гратами на вікнах, охоронною та протипожежною сигналізацією (далі – обладнані приміщення). За відсутності обладнаного приміщення виділяються спеціальні сейфи (металеві шафи) достатнього розміру.

  7. master

    Однак строки проведення обліку явно дають місце для зловживань: У разі коли облік речей і документів у книзі обліку не може бути проведений з об’єктивних причин (значна віддаленість місця вилучення речей від місцезнаходження уповноваженого органу або його підрозділу тощо), такий облік повинен проводитися в день їх фактичної доставки.(Порядок транспортування поки залишається пробілом).
    “Якщо день, в який повинен бути проведений облік речей і документів, припадає на святковий або інший неробочий день, їх облік проводиться в перший робочий день”. — Якщо 3-4 вихідних, то за цей час багато чого може “трапитись”

Залишити коментар