Зареєструватись

Логін

Пароль втрачено

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

3.22. Скарга щодо порушення порядку та строків адміністративного затримання

Скарга щодо порушення порядку та строків адміністративного затримання

До Прокуратури м. Суми
40026 м. Суми, вул. Кірова, 79

Копія: Прокурору Сумської області
раднику юстиції третього класу
Ленському Сергію Володимировичу
40000, м. Суми, вул. Кірова, 33

Боршоша Івана Семеновича
проживаю: 40000, м.Суми, вул. Косівщинська, 96/3, кв.6
тел. 095-282-01-46

Скарга щодо порушення порядку та строків адміністративного затримання

22 січня 2011 року близько 17 год 15 хвилин я та п’ятеро моїх товаришів рухались по вул. Троїцькій у м.Суми в бік вулиці Леваневського.
Біля будинку №9 (колишній магазин «Фокус») до нас підішли четверо осіб в чорній формі без звань на погонах і повідомили нам, що ми начебто «порушуємо Закон про тишу».
Я повідомив, що по-перше, такого Закону немає, а є рішення Сумської міської ради, яке забороняє у нічний і ранковий час (з 22 до 8 години) гучний спів і викрики, користування звуковідтворювальною апаратурою та іншими джерелами шуму, проведення салютів, феєрверків, використання піротехнічних засобів. По друге, будь-яких із перелічених дій ми не вчиняли.
На що ці особи назвали ще кілька статей, які ми нібито порушили.
Так і не зрозумівши, що ми порушуємо, я звернувся до «правоохоронців» з проханням представитись та показати службове посвідчення, на що останні грубо відмовили із вживанням нецензурної лексики.
При собі я мав паспорта громадянина України, дістав його і запропонував ще раз, перш ніж передати паспорт для перевірки, пред’явити посвідчення співробітників міліції.
Я також попросив розмовляти зі мною українською мовою, але це їх ще більше обурило. Мені почали погрожувати, що мене заберуть із собою а за непокору правоохоронним органам «посадять на 15 діб».
В цей момент приїхала ще одна патрульна машина і «співробітників у чорній формі», жоден з яких так і не представився, нараховувалось близько 12 осіб.
Я погодився прослідувати з ними «для з’ясування обставин». Мене змусили сісти в службовий автомобіль «УАЗ» на місце для затриманих. При цьому мені не пояснювали хто, куди саме і з якою метою мене везуть.
Хвилин 30 ми були в дорозі, то зупинялись, то знову їхали. Весь цей час я перебував у кабіні для затриманих.
В районі вул. Першотравневої ( між заводом «Селмі» і міським відділом міліції) автомобіль знову зупинився, мені відчинили двері і сказали що я вільний. Мені також повернули сумочку, де були мобільний телефон, паспорт, гаманець та інші речі.
Наступного дня мене запросили до начальника Сумського міського управління УМВС Пахомова В.В.
Мені запропонували визнати вчорашній інцидент вичерпаним. Я погодився при умові вибачення з боку тих людей, які мене безпідставно і незаконно затримали та утримували більше півгодини. Відповіді я не отримав.

Доказів моєї вини немає. Таким чином, зазначені дії органів внутрішніх справ принижують мою честь та гідність.

Обґрунтування незаконності мого затримання.
1. Відповідно до ч.1 ст. 182 КУпАП порушення вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях – тягне за собою попередження або накладення штрафу на громадян від п’яти до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до ст. 178 КУпАП поява в громадських місцях у п’яному вигляді, що ображає людську гідність і громадську мораль, – тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно із п. 5.2 Правил додержання тиші на території м.Суми, затверджених рішенням Сумської міської ради № 884-МР від 25.08.04р. порушення цих Правил тягне за собою попередження або накладення штрафу на громадян від п’яти до п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
На підставі ст. 26 КУпАП попередження як захід адміністративного стягнення виноситься в письмовій формі. У передбачених законом випадках попередження фіксується іншим установленим способом.
У відповідності зі ст. 306 КУпАП постанова про накладення адміністративного стягнення у вигляді попередження виконується органом (посадовою особою), який виніс постанову, шляхом оголошення постанови порушнику.
Будь-яких протоколів про адміністративне правопорушення, інше порушення законності, з боку співробітників місцевої військової частини 3051 або інших співробітників міліції не складалось. Будь-якої постанови про накладення на мене адміністративного стягнення у вигляді попередження уповноваженими органами міліції не приймалось.
2. Відповідно до ст. 261 КУпАП про адміністративне затримання складається протокол, в якому зазначаються: дата і місце його складення; посада, прізвище, ім’я та по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу затриманого; час і мотиви затримання. Протокол підписується посадовою особою, яка його склала, і затриманим. У разі відмовлення затриманого від підписання протоколу в ньому робиться запис про це.
Про місце перебування особи, затриманої за вчинення адміністративного правопорушення, негайно повідомляються її родичі, а на її прохання також власник відповідного підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган.
Згідно зі ст. 262 КУпАП адміністративне затримання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, може провадитися органами внутрішніх справ – зокрема, при вчиненні дрібного хуліганства, вчиненні злісної непокори законному розпорядженню чи вимозі працівника міліції, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, а також військовослужбовця чи образи їх, публічних закликів до невиконання вимог працівника міліції, появі у громадських місцях у п’яному вигляді, що ображає людську гідність і громадську мораль тощо.
На підставі ст. 263 КУпАП адміністративне затримання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, може тривати не більш як три години. Строк адміністративного затримання обчислюється з моменту доставлення порушника для складання протоколу, а особи, яка була в стані сп’яніння, – з часу її витвереження.
Будь-яких протоколів про адміністративне затримання, в якому б були відображені час, мотиви затримання, з боку правоохоронців не складалось. Будь-якого освідування, медичного огляду на предмет сп’яніння відносно мене не проводилось. Мене взагалі не доставляли до наркодиспансеру та відповідно мене ніхто не забирав звідти.
Тоді як у повідомленні СЗГ УМВС стверджується, що «на прохання правоохоронців до наркодиспансеру о 19.40 приїхала дружина чоловіка на таксі повезла його додому».
Згідно зі ст. 267 КУпАП адміністративне затримання, особистий огляд, огляд речей і вилучення речей та документів тощо може бути оскаржено прокуророві.
Відповідно до ст. 6 ЗУ «Про прокуратуру» органи прокуратури вживають заходів до усунення порушень закону, від кого б вони не виходили, поновлення порушених прав і притягнення у встановленому законом порядку до відповідальності осіб, які допустили ці порушення.
Відповідно до ст. 19 цього Закону предметом нагляду за додержанням і застосуванням законів є, зокрема додержання законів про недоторканність особи, соціально-економічні, політичні, особисті права і свободи громадян, захист їх честі і гідності.
Враховуючи наведене, прошу вжити належних заходів прокурорського реагування, встановити осіб, які вчинили протиправні дії у відношенні мене та притягнути їх до відповідальності відповідно до законодавства.

Додатки:
Роздруківка з офіційного сайту СЗГ УМВС України в Сумській області.

«25» січня 2011 року І.С. Боршош

Leave a reply