О праве потребителя

Запитання

Доброго времени суток.
Пару дней назад приобрел товар, в магазине авто. Купил комплект зеркал (2.шт) на мотоцикл и 1 зеркало оказалось с дефектом, а точнее, небольшая часть зеркала отражается чуть темнее чем вся остальная.
Проблема состоит в том, что товарный чек, у продавца, я забыл попросить.
Хотел бы узнать, есть ли какая нибудь возможность обменять товар? (На тот случай, если продавец откажется менять, из-за отсутствия им не выписанного чека).
Так же меня интересует, могу ли я запросить документ, в котором будет указанна реальная стоимость товара или цена по которой они обязаны его продавать. Так как неделю назад, продавец заверил что стоимость зеркал 100+ грн. а приобрел я их, спустя неделю, за 200 грн. и я сомневаюсь в том, что меня не обсчитали.

Заранее благодарен!

вирішено 0
Захист прав споживачів 2 роки 1 Відповідь 492 переглядів

1 коментар ( 1 коментар )

  1. Олександр Кульчицький

    При купівлі товарів продавець (касир) зобов’язаний видати споживачу розрахунковий документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція), який посвідчує факт купівлі-продажу (повернення) товарів, надання послуг, з позначкою про дату продажу, надрукований і зареєстрований у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну.

    При невиконанні цього зобов’язання споживач має право вимагати від продавця (виконавця) видати розрахунковий документ.

    Таким чином, це не Ви забули взяти чек, а Вам його не видав касир, що є порушенням Закону України “Про захист прав споживачів”, тому, якщо Вам відмовлять замінити товар, можете сміло писати скаргу в управління захисту прав споживачів на те, що Вам не видали чек, а також на те, що Вам продали неякісний товар та відмовляються його обміняти.

    Найкраща відповідь

Відповісти